×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کیفیت خدمات آتش نشانی در سال های اخیر بهبود یافته است

آیین قدردانی از آتش نشانان به مناسبت روز گرامیداشت آتش نشان امروز شنبه ۷ مهر ماه با حضور سعید رضوانی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، مشاورین استاندار مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز و جمعی از مسئولان روابط عمومی ادارات برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در این مراسم گفت: روز ۷ مهر که به نام گرامیداشت روز آتش نشانان در تقویم ثبت شده است یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های آتش نشانان قهرمان است.

وی افزود: از این بابت وظیفه داشتیم به عنوان قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتشنشانان جان بر کف که در سخت ترین شرایط با تنگناهای مالی و در سوانح گوناگون در کنار مردم هستند امروز خدمت شما آتش نشانان حضور پیدا کنیم.

رضوانی بیان کرد: در مواقع بروز سانحه حضور به موقع آتش نشانان باعث دلگرمی مردم و پیشگیری از خسارت های بزرگ میشود.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: بسیاری از آتش‌نشانان از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس هستند که در حوزه آتش نشانی هم مشغول جانبازی و ایثارگری هستند و مردم در سالهای گذشته شاهد این ایثارگری ها و فداکاری های آتش‌نشانان در صحنه های مختلف بوده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: شرایط ما در حوزه کیفیت خدمات آتش نشانی در سالهای اخیر بسیار بهبود داشته است.

رضوانی یادآور شد: زمان بروز سوانح آتش سوزی کار آتش نشانان با جان انسان ها سر و کار دارد و این امر بسیار حائز اهمیت است و هر تقدیر و تشکری در مقابل زحماتشان ناچیز است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم ارتباط خوب آقای قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز با رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها و در زمینه فرهنگ سازی ایمنی و اطلاع رسانی برقرار کرده است همچنان ادامه داشته باشد و مایه خیر و برکت برای مردم استان بویژه اهواز شود.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.