×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۲ نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در خوزستان به شهادت رسیدند

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان ضمن تایید این خبر گفت: عصر امروز یک گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت زنی و انجام ماموریتهای محوله بود که اشرار مسلح در این هور با آنان درگیر شدند.

وی اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه سروان مقداد بویر و استوار عبدالله مومن زاده از پرسنل هنگ مرزی دشت آزادگان  به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر از پرسنل این مرزبانی مجروح که به بیمارستان منقل و تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان  خوزستان اضافه کرد: در این درگیری اشرار مسلح نیز متحمل خسارات و تلفاتی شده اند که به محض تکمیل اطلاعات اخبار آن از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

وی گفت: شهادت این ۲ نیرو نه تنها عزم و اراده پرسنل جان برکف مرزبانی در دفاع از کیان اسلامی را کم نخواهد کرد بلکه آنان مصمم خواهند شد با تمام توان و قدرت بیشتر ضمن حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و قاچاقچیان حاضر در مرزها برخورد قاطعی انجام دهند.

سردار پاکباز اضافه کرد: شهادت جزو افتخارات فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران  در مرزبانی است و نیروهای مرزبانی هیچگاه اجازه نخواهند داد که اشرار و قاچاقچیان خللی در مرزها به وجود آورند و یا موجب سلب امنیت و آسایش مردم شوند.

قاچاق دام و کالا از مرزهای خوزستان و عراق و حتی هور العظیم مسبوق به سابقه بوده و طی ماههای گذشته نیروهای مرزبانی چند محموله دام  در حال خروج در محدوده مرزهای دشت آزادگان با خوزستان را توقیف کردند.

 

منبع: ایرنا

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.