×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مالی استعفا داد، علیجانی پذیرفت

رضا علیجانی سرپرست سازمان مدیریت پسماند با استعفای محمد مالی از نیروهای خوش‌فکر، ارزشی و پُرکار شهرداری اهواز که سال‌ها در سمت‌های معاون فناوری و برنامه‌ریزی و معاونت مالی و اقتصادی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز مشغول کار بود، موافقت کرد‌.

مالی در گفت و گو با خبرنگار خبر فوری ضمن تایید این مطلب، ضمن تشکر از مدیران عامل قبلی و فعلی این سازمان، برای همکاران خود آرزوی موفقیت کرد.

وی در پایان این گفت و گوی کوتاه، بیان دلایل این استعفا را به زمان دیگری موکول کرد و گفت: سازمان پسماند قلب حوزه خدمات شهری است و موفقیت این سازمان منجر به ایجاد رضایتمندی عمومی در شهروندان و افزایش تاب‌آوری در زیست شهری خواهد شد بنابراین همه وظیفه داریم جناب علیجانی سرپرست جدید این سازمان را حمایت و کمک نماییم.

گفتنی است مالی در اواخر دهه ۷۰ روزنامه‌نگاری را آغاز کرد و تا کنون که صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه سراسری خوزی‌ها می‌باشد تلاش زیادی در جهت مهندسی فرهنگی در جامعه خوزستانی داشته است. تالیف ۱۱ کتاب، مدیریت روابط عمومی آبفا اهواز، مدیریت آبفا منطقه ۳، مشاور عالی شهردار، دبیری چندین جشنواره و بزرگداشت، مدیریت انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و مجری طرح تفکیک از مبداء پسماند شهر اهواز بخشی از کارنامه اوست. بی‌شک محروم شدن مدیریت شهری از خدمات این جوان سخت‌کوش خوزی، باعث تاسف است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.