×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
رکورد تولید در فولاد خوزستان شکسته شد

علی محمدی افزود: کارکنان جهادگر فولاد خوزستان توانستند با تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر توان داخلی بعد از ۲ سال ، vکورد تولید شش ماه نخست امسال را ارتقا دهند.

وی تحقق این میزان تولید را گامی بلند در تحقق جهش تولید دانست و گفت: با وجود همه سختی‌های ناشی از تحریم‌ ظالمانه و محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع کرونا ایجاد شده بود، کارکنان فولاد خوزستان در مسیر تحقق شعار سال ۱۳۹۹ گام برداشتند و رکود تولید را نسبت به سال ۱۳۹۷ بیش از ۶۷ هزار تُن افزایش دادند.
وی دستیابی به این میزان تولید در چنین شرایط دشوار را نشان از تلاش و کار با تکیه بر ایمان و اعتقاد دانست و افزود: این موفقیت را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و هفته دفاع مقدس ادامه داد:در آن زمان سربازان میدان نبرد، در جنگی نابرابر، از میهن اسلامی جانانه دفاع کردند و امروز هم در جنگ اقتصادی که بر کشور تحمیل شده کارکنان فولاد خوزستان، در سنگر تولید سرباز صنعت هستند و با تولید پایدار و فتح قله‌های پیروزی، تحریم‌های ظالمانه را بی‌اثر می‌‎کنند.

محمدی، گریزی هم به رکوردهای پیشین  در این شرکت زد و گفت: در سه ماه نخست امسال با تولید یک میلیون و ۲۴ هزار تُن شمش، رکورد جدیدی در فصل بهار به دست آمد و از طرفی در چهار نوبت ، رکورد تولید ماهانه در فروردین و خرداد و رکورد تولید روزانه در ۱۴فروردین و ۲۴اردیبهشت امسال ارتقا یافت.

وی افزود:شعار محوری سال ۱۳۹۹ فولاد خوزستان “تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرح‌های توسعه،‌ ایمنی، محیط زیست و بهداشت محیط کار و تقویت سرمایه های انسانی” است و برنامه سالانه تولید، سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن شمش فولاد پیش‌بینی شده است.

محمدی بیان کرد:همه‌ توان خود را به کار می‌ گیریم که به اقتصاد بدون نفت کمک کنیم و مانند سال‌های گذشته، با اولویت تامین نیاز داخل، درصدی از این‌ تولید به صادرات اختصاص دارد.

خوزستان پس از اصفهان قطب دوم تولید فولاد کشور است.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.