×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کار نیروی انتظامی در خوزستان، به تدبیر و پختگی نیاز دارد

غلامرضا شریعتی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان  با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی، اظهار کرد: ماموریت سازمانی نیروی انتظامی تامین نظم، امنیت و آرامش عمومی در  جامعه است و به نوعی پیشانی شورای تامین در هر استان است.

وی افزود: اقتدار نظام و مردم‌داری آن با عملکرد نیروی انتظامی سنجیده می‌شود. هر چه از عملکرد نیروی انتظامی نشان داده می‌شود، مردم آن را به عنوان عملکرد نظام برداشت می‌کنند. نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه تامین نظم و امنیت و اداره جامعه موفق بوده است.

استاندار خوزستان گفت: به اندازه شرایط ویژه خوزستان و پیچیدگی‌های خاص آن، دشمنان برای این استان نیرنگ و حیله دارند بنابراین این موضوع، تامین امنیت عمومی را پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌کند و ماموریت نیروی انتظامی در این خصوص، پیچیدگی خاصی دارد.

شریعتی بیان کرد: باید کارها با تدبیر انجام شود در غیر این صورت ممکن است مشکلات جدی در سیستم بروز پیدا کند و برخی رفتارها و عملکردها برعکس شود.

شریعتی ادامه داد: کار نیروی انتظامی در خوزستان، سخت نیاز به تدبیر و پختگی دارد و اگر برنامه‌ها همراه با تعامل و تدبیر نباشد می‌تواند مشکلات جدی‌ ایجاد کند. تلاش بر این است که با همکاری سایر نیروهای تامین‌کننده امنیت، به نحوی مدیریت کنند که کمترین ایراد را داشته باشیم.

استاندار خوزستان افزود: در این راستا نیروهای تامین‌کننده امنیت با تشکیل کمیته‌های مختلف و تقسیم کار در خصوص نظم عمومی و پیشگیری از برخی مسائل، در حال تلاش هستند.

شریعتی گفت: امنیت و سلامت دو مقوله‌ای هستند که زمانی که هیچ مساله‌ای رخ نمی‌دهد یعنی به بهترین شکل در این زمینه اقدام شده است اما دیده نمی‌شوند اما اگر اتفاقی رخ دهد اهمیت این دو مقوله لمس می‌شود بنابراین مدیریت خوزستان محقق نشده است مگر با کار شبانه‌روزی.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این گونه نیست که اگر در هشت سال دفاع مقدس یا در طول این سال‌ها خوب درخشیده باشیم فکر کنیم همین کفایت می‌کند و باید در همه زمینه‌ها به خدا پناه ببریم و تلاش کنیم.

وی افزود: امروز مراسم تکریم سربازی از سربازان مقام معظم رهبری و معارفه سرباز دیگری، به دست فرمانده ناجا انجام شده است. امنیتی که در کشور وجود دارد بی‌بدیل است و در منطقه و عالم کمتر مانند چنین امنیتی مشاهده می‌شود که این امر، در سایه زحمات ارزشمند نیروهای نظامی و انتظامی است.

امام جمعه اهواز گفت: دشمن، سرمایه‌گذاری زیادی می‌کند تا بتواند در منطقه‌ای که روی انباری از باروت قرار گرفته، ایران را ناآرام کند. چقدر سرمایه‌گذاری کردند تا شهریورماه داغی را رقم بزنند اما به تعبیر حضرت آقا به تابستان داغی برای خودشان تبدیل شد.

وی با اشاره به توانمندی‌های سردار عباس‌زاده و تشکر از خدمتگزاری وی، بیان کرد: از فرمانده جدید انتظامی خوزستان نیز می‌خواهیم این خدمات ارزشمند را به این استان زرخیز ارائه دهد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.