×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مرمت و احداث ۶۶ واحد مسکونی در شهرستان کارون آغاز شد

سرلشکر محسن رضایی شامگاه دوشنبه در آیین آغاز ساخت و مرمت واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در شهرستان کارون اظهار داشت: با تمام ظرفیت برای ریشه کن شدن محرومیت از مناطق مختلف کشور بخصوص شهرستان کارون پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه پاسداری از اسلام، پاسداری از ایران، ناموس و شرف مردم است گفت:خدمت به مردم یکی از مهمترین تکالیف الهی است و هر جایی که نهادهای مختلف نیازمند کمک باشند سپاه پاسداران بر اساس وظیفه شرعی به کمک مردم می آید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: احداث و بازسازی ۶۶ واحد مسکونی آسیب دیده در شهرستان کارون تنها یکی از اقدامات برای رفع محرومیت از این منطقه است که جا دارد از فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برای پذیرفتن این مسئولیت قدردانی کنیم.

سرلشکر رضایی در ادامه گفت: اکنون آمریکایی‌ها ایران را محاصره کرده و روز به روز بر تحریم‌ها می‌افزایند چرا که آنها می‌خواهند اسلام و قرآن نباشد.

وی بیان کرد: آمریکا برخی سران خائن منطقه را کنار اسرائیل نشاند تا ایران را خطر اصلی معرفی کندو جلوی قدرت منطقه ای ایران را بگیرد اما این در حالی است که ایران هیچ چیزی غیر از اسلام و قرآن را بیان نمی‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بی شک آمریکا و هم پیمانانش در این مسیر نیز راه به جایی نخواهند برد و بار دیگر باعث افزایش اقتدار و محبوبیت ایران اسلامی در جهان خواهند شد.

سروان پاسدار رضامحمدخواه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کارون نیز با اشاره به اجرای این طرح محرومیت زدایی گفت: باتوجه به اینکه بخشی از منازل این شهرستان در سیل سال گذشته آسیب دید به همت سپاه استان خوزستان، کمیته امداد و بنیاد مسکن قرار است ۶۶ واحد مسکونی در این منطقه برای این خانوارها احداث شود.

وی افزود: کمیته امداد استان نیز احداث منازل آسیب دیده مددجویان زیر پوشش خود را بر عهده گرفته ضمن اینکه گروه های جهادی بخش اعظمی از مسئولیت مرمت و احداث واحدهای مسکونی خسارت دیده این شهرستان را بر عهده دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به استان خوزستان در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در گیت بوستان اهواز و رژه خودرویی کمک های مومنانه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس حضور یافت.

شهرستان کارون که پیش از این از توابع شهرستان اهواز بود با مصوبه هیات دولت در بهمن ۱۳۹۱ از این شهرستان جدا و مستقل شد.

حدود ۳۰۰ روستای خوزستان درگیر سیلاب فروردین ماه سال گذشته بودند که از این تعداد سیلاب به ۱۴۵ روستا وارد شد و در مجموع ساکنان ۶۰ هزار واحد مسکونی روستایی خوزستان به نوعی با سیلاب دست و پنجه نرم کردند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.