×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تذکر جدی مدیر کل مدیریت بحران نسبت به عملکرد بانک‌های خوزستان در پرداخت تسهیلات خسارت

امید بن‌عباس روز دوشنبه در نشست جذب تسهیلات بانکی خسارت دیدگان سیل ۹۸ اهواز و کارون در اداره کل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: هیچ توجیه یا بهانه‌ای در پرداخت نشدن تسهیلات به خسارت‌دیدگان پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: در شهرستان کارون برخی بانک‌ها تک شعبه هستند از این رو از نظر عملکردی از دیگر شعب عقب‌تر هستند لذا باید نسبت به تقویت این شعب اقدام شود و اگر لازم است از اهواز کمک گرفته شود یا اینکه پرونده‌ها میان شعب مختلف توزیع شده تا سرعت کار افزایش یابد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز است نسبت به تسهیل کار مردم جدیت بیشتری از سوی بانک‌ها صورت پذیرد؛ در شرایط فعلی با تسریع در امور و پرداخت تسهیلات می‌توان بخشی از آلام خسارت دیدگان را تسکین بخشید.

بن‌عباس با انتقاد از آنچه که عملکرد ضعیف صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در معرفی خسارت دیدگان به بانک‌ها نامید افزود: عملکرد این ۲ دستگاه در معرفی خسارت دیدگان از سیل ۹۸ در زمینه پیگیری از بانک‌های عامل، برگزاری نشست کمیته بررسی خسارت و رفع موانع پرداخت تسهیلات رضایت بخش نیست.

وی گفت: مسوولان این ۲ دستگاه باید وقت بیشتری را برای معرفی افراد مشمول تسهیلات اختصاص می‌دادند تا در فرصتی که دولت برای جبران خسارت در نظر گرفته استفاده لازم صورت می‌گرفت لذا به این دستگاه‌ها یک ماه فرصت داده می‌شود تا نسبت به معرفی خسارت دیدگان اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.