×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور دانش‌آموزان در مدارس خوزستان اختیاری است

غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش استان در سرسرای اداره کل بحران خوزستان بیان کرد: مدارس استان باز و فعال هستند و آمادگی پذیرش دانش آموزان را دارند، والدین به اختیار خود می توانند در خصوص آموزش فرزندان خود به صورت الکترونیکی و یا با شبکه شاد و یا حضور در مدارس تصمیم بگیرند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری آموزش و پرورش استان کمیته ای را برای بازرسی از وضعیت بهداشت مدارس تشکیل داد و مشکلاتی که در سطح مدارس مشاهده شد در حال پیگیری برای برطرف شدن است.

امسال مدارس خوزستان همزمان با مدارس سراسر کشور در تاریخ ۱۵ شهریورماه بازگشایی شدند.

با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه پارسال مدارس تعطیل شدند و آموزش به دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و صدا و سیما انجام گرفت.

مشارکت شرکت ها و دانش آموزان برای ضدعفونی مدارس

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز در ادامه این نشست بیان کرد: برای ضدعفونی مدارس باید به کمک آموزش و پرورش آمد.

علی حسین حسین زاده گفت: در شورای آموزش و پرورش مصوب خواهد شد که از کمک شرکت ها و دانش آموزان برای ضدعفونی مدارس کمک گرفته شود.

وی افزود: بررسی وضعیت بهداشتی مدارس استان به صورت منظم انجام خواهد گرفت ، آماده کردن مدارس در این شرایط کرونایی کار بسیار سختی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: در خصوص فعالیت مدارس در شهرهای قرمز در ستاد استانی کرونا تصمیم لازم گرفته شده و بر اساس شیوه نامه های ارسالی اقدام خواهد شد.

طبق اعلام روز یکشنبه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، استان خوزستان بار دیگر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.