×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
استاندار خوزستان : آب روستاهای غیزانیه با نصب مخازن آبرسانی پایدار شد

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از سه مخزن آبرسانی به روستاهای غیزانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز دوم و سوم طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه در هفته‌های گذشته اجرایی شد و قرار شد ظرف مدت ۲ هفته انشعابات نیز متصل شود لذا بهره برداری از مخازن آبرسانی در همین راستا است.

وی افزود: نیروهای سپاه پاسداران از تهران در قالب گروه‌ جهادی دست حاج قاسم و سایر گروه های جهادی از ماه های گذشته فعالیت خود را در غیزانیه به منظور تکمیل پروژه های آبرسانی آغاز کردند.

استاندار خوزستان ادامه داد: گروه های جهادی پیش از این نیز در حوزه آبرسانی با تانکر خدمات ارزشمندی را در این منطقه ارائه دادند که شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: فاصله برخی از روستاهای غیزانیه از خط لوله اصلی زیاد است و این مخازن کمک شایانی برای آبرسانی به این روستاها است.

شریعتی بیان کرد: اگرچه میزان تامین آب از نظر کمی افزایش یافت اما ممکن است برخی مناطق در انتهای خط لوله با مشکلاتی مواجه باشند که امید است این مخازن مشکلات آبرسانی را برطرف کنند.

وی اظهار داشت : پایداری تامین آب در روستاهای غیزانیه با نصب مخازن آبرسانی بیشتر شده و امیدواریم از این پس دیگر هیچ تنشی آبی در این زمینه نداشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: از تمامی گروه های جهادی و سپاه محمد رسول الله (ص) برای خدمت به مردم خوزستان صمیمانه قدردانی می کنیم و امید است با تعامل هرچه بیشتر بتوانیم خدمات ارزنده تری در این منطقه ارائه دهیم.

سه مخزن آب رسانی در روستاهای غیزانیه اهواز روز چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از مسئولان استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.