×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ثبت ۱۲ هزار و۸۰۹ پرونده برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا درخوزستان

سید سعید حسینی‌نژاد بیان کرد: روند پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در خوزستان سرعت بیشتری یافته و تقریبا روزی ۱۰ میلیارد ریال به پرداخت‌ها اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه سود تسهیلاتی که به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت می‌شود ۱۲درصد است گفت: بعضی از این طرح‌ها هنوز در اختیار مدیریت شعب هستند و به شعب ارجاع نشده‌اند که مبلغ آنها ۵۰ میلیارد ریال است، تعدادی هم به مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در شعب هستند.

وی با بیان اینکه مبلغ مصوب شده در این زمینه ۹۰ میلیارد ریال است، و منعقد شده هم حدود ۶۰ میلیارد ریال است، و این مبالغ به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند،ادامه داد: ۴۴۵ میلیارد ریال طرح نیز از دستگاه‌های اجرایی برای تایید و ارسال به بانک ها باقی مانده است.

حسینی نژاد افزود:دستگاه ها و بانک‌ها باید در معرفی و جذب اعتبار سرعت عمل بیشتری داشته باشند تا امکان جذب اعتبار هر چه بیشتر را در سطح ملی داشته باشیم.

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار ضرر و زیان شدند و دولت برای جبران این خسارت‌ها ، تسهیلاتی را در نظر گرفته است که به صاحبان کسب و کار پرداخت می‌شود.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.