×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
الکل مورد نیاز ۹۰ شرکت تولیدی مواد ضدعفونی و بهداشتی در سراسر کشور را تامین می کنیم

به گزارش بتاب وبه نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در حاشیه این جلسه که با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولین برگزار شد، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی اظهار داشت: با اتکا به ظرفیت و توانمندی داخل، جهش تولید در شرکت خمیرمایه و الکل رازی محقق شد.
علی احتشامی افزود: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا ، بیش از ۲۵ میلیون لیتر الکل تولید شد و در حال حاضر روزانه بین ۱۱۰ هزار لیتر اتانول طبی در این شرکت تولید می‌شود که تامین کننده نیاز ۹۰ شرکت تولیدی مواد ضدعفونی و بهداشتی در استان کشور است.
وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت موضوع کرونا و نگرانی از شیوع آن در کشور ،با پیگیری و نظارت مستقیم آقای دکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر تولید الکل بدون وقفه و شبانه روزی در این شرکت انجام می شود که الحمد ا… به نقطه پایدار و اطمینان بخشی در تولید این محصول رسیده ایم.
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی تصریح کرد: کارخانه الکل رازی ۸۰ درصد الکل طبی مورد نیاز کشور را تولید می کند و بزرگترین واحد تولید الکل ایران محسوب می‌شود و در سال جاری نیز با همت و تلاش همه همکاران و تولید ۳۶ میلیون لیتر الکل محقق خواهد شد.
احتشامی با اشاره به لزوم تکیه بر توان داخلی با خودباوری و مدیریت جهادی افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا همه توان و همت بر به کارگیری از توان داخلی است و در این رابطه علاوه بر افزایش تولید الکل و خمیرمایه، قطعات مورد نیاز این کارخانه ها نیز بومی سازی شده است.
تولید ۱۰ هزار تن خمیرمایه
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولید ۱۰ هزار تن خمیرمایه در این شرکت گفت: دریافت نشان استاندارد ایران و حضور گسترده در بازارهای داخلی ، منطقه ای و خارجی نمایانگر توانمندی و کیفیت بالای خمیرمایه تولیدی شرکت می باشد و با توجه به کیفیت برتر محصولات توانستیم در لیست تامین کنندگان سازمان ملل قرار بگیریم .
خودکفایی در تولید خمیرمایه
احتشامی افزود: استان خوزستان در تولید خمیرمایه به خود کفایی رسیده و در کنار تامین نیاز داخلی کشور مازاد این محصول را به کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان ، الجزایر و کشورهای آفریقایی صادر می کند.
احتشامی در پایان بیان داشت: استفاده از این خمیر مایه در نانوایی و شیرینی زیان هایی همچون کم خونی ، پوکی استخوان اختلال در جذب مواد معدنی و اختلال های گوارشی را کمتر کرده و کیفیت نان را افزایش می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.