×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
امضای تفاهم‌نامه میان اداره‌کل کار و بسیج برای توانمندسازی کارگران

ارسلان غمگین اظهار کرد: با هدف توانمندسازی کارگران در حوزه‌های مختلف، تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان بسیج کارگران خوزستان امضاء شد.
وی افزود: این تفاهم‌نامه با هدف تقویت زمینه‌های مشترک از جمله توانمندسازی کارگران در حوزه‌های سلامت روانی – اجتماعی، خانوادگی، ایجاد و تقویت انگیزه در حفظ ارتباط سالم و سازنده، تعلق سازمانی، ارتقای منزلت کار و کارگر، وجدان کاری، کار گروهی، حفظ حریم خصوصی در محیط کار و اجتماع، بهداشت کار، رابطه حسنه کارگر و کارفرما و ترویج ورزش همگانی و آماتوری تدوین شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرمایش مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت روان، این تفاهم‌نامه متناظر استانی با تأسی از تفاهم‌نامه منعقد شده است.
غمگین گفت: بسترسازی برای توسعه بهداشت روان آحاد جامعه کار و تولید، ارتقای فرهنگ کار و بهره‌وری در جامعه کار و تولید، افزایش سطح توانمندی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کارگران، افزایش سطح دانش و شناخت مهارت‌های زندگی در کارگران و خانواده‌های آن‌ها و توسعه و بهبود فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در جامعه کار و تولید از اهداف این تفاهم‌نامه هستند.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.