×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
امیدواریم بتوانیم نظم ‌و امنیت ورزشگاه‌ها را ارتقا بخشیم

نشست هم‌اندیشی اعضای کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی خوزستان، امروز (۲۳ شهریورماه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
این نشست با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و اعضای کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی استان به منظور هم‌اندیشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مطلوب رویدادهای ورزشی به انجام رسید.
افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه، اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت مسابقات به دور از هر گونه تنش، امر بسیار مهمی است که در این راستا عوامل پرتلاش و متعهد در نیروهای امنیتی و انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و اثربخشی با حراست اداره‌کل ورزش استان دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با بیان این‌که همکاری این عوامل زحمتکش همیشه آرامش را در اماکن ورزشی به وجود آورده است، گفت: نیروهای خدوم انتظامی در سرما و گرما و ایام تعطیل و غیرتعطیل تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بندند تا علاقه‌مندان ورزش در فضایی کاملا امن و آرام مسابقات ورزشی را از ‌نزدیک تماشا کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی هر چه بیشتر بتوانیم نظم ‌و امنیت ورزشگاه‌ها را ارتقا بخشیم و شاهد برگزاری مسابقات به شکل مطلوب‌تر باشیم.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.