×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پدافند غیرعامل، مراکز حیاتی را در برابر خطرات واکسینه می‌کند

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در پایان جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به این دلیل که طرح پدافند غیرعامل استان را در دست طراحی داریم مباحث مرتبط با آن در این جلسه مطرح شد و در حال طی مراحل نهایی می‌باشد.
وی افزود: پدافند غیرعامل مانند واکسینه کردن بدن‌ها از خطرات و مشکلات احتمالی پیش رو است.
استاندار خوزستان عنوان کرد: پدافند غیرعامل، پیشگیری است و نباید زمانی که مشکلی پیش آمد به سمت پدافند برویم بلکه آن زمان دیگر به درمان نیاز است.
شریعتی با تاکید بر اینکه پدافند، پیشگیری و جلوگیری است گفت: پدافند مجموعه سیاست‌ها و تدابیری است که ما در مراکز مهم،حیاتی و حساسمان برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی اتخاذ می‌کنیم که نوعی مصون‌سازی جمعی است چرا که افراد زیادی در این مراکز فعالیت می‌کنند.
وی افزود: برای مثال اگر در نیروگاه برق مشکلی پیش بیاید چندین هزار نفر از این خدمات محروم می‌شوند، به همین دلیل باید یک مصون‌سازی عمومی ایجاد شور و سیستم‌ها نسبت به گذشته ارتقا پیدا کنند و یک خودایمنی و خودمراقبتی در سیستم‌های ما در حوزه‌های نرم‌افزاری و امنیت شبکه ایجاد شود.
استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به تاکید مسوولین عالی‌رتبه کشوری، این شورا تشکیل شده و در حال پیشبرد کارهای مرتبط با پدافند غیرعامل است.
وی افزود: در این سال‌ها، ما شرایط را روز به روز بهتر کردیم اما این سرعت باید بیشتر شود و انشالله ایمن‌سازی سیستم در عین حال ارتقا پیدا کرده و پایداری سیستم در برابر حملات سایبری افزایش یابد.
شریعتی گفت: به خوزستان که به نوعی استراتژیک‌ترین استان کشور است باید در این زمینه توجه جدی‌تری شود که الحمدلله طرح جامع پدافند رو به اتمام است که انشالله چراغی فراروی ما برای ارتقا وضعیت استان باشد.
منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.