×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی شفاف در اهواز اتخاذ شد

غلامرضا شریعتی در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور رئیس هیئت نظارت استان، رئیس ستاد انتخابات استان، رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان، فرمانداران شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، و حمیدیه و رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری شایسته انتخابات انجام شد. در حوزه پشتیبانی موارد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و کمبودها شناسایی شده و هماهنگی لازم برای تأمین نیازهای پشتیبانی صورت گرفت.
وی افزود: هیئت بازرسی انتخابات استان آمادگی لازم را برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات دور دوم دارد و همچنین کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان نیز تمهیدات لازم را دیده‌اند و آماده برگزاری انتخابات هستند.
شریعتی عنوان کرد: همه دستگاه‌های استان در راستای برگزاری انتخابات پای کار هستند و تمهیدات برای لازم برگزاری برای انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه اندیشیده شده است.
استاندار خوزستان در پایان گفت: امید می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این انتخابات را برگزار کنیم و تمهیدات بهداشتی را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم و همچنین امید است آنچه رأی و نظر مردم است را با امانتداری و شفافیت اعمال کنیم و زمینه خدمت را برای همه نمایندگان استان در طول این دوره چهار ساله بیش‌ازپیش فراهم شود.
منبع: مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.