×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سه بیمارستان در خوزستان آماده بهره‌برداری شد

غلامرضا شریعتی روز سه‌شنبه در حاشیه بهره‌برداری از ۴۸ پروژه عمرانی، بهداشتی درمانی در خوزستان همزمان با ۱۶۴ پروژه دیگر در برخی نقاط کشور، که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید، بیان کرد:
سه بیمارستان باغملک، بهبهان و الوار گرمسیری که کار احداث آنها به پایان رسیده به زودی با حضور رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس بهره‌برداری می‌شوند.
وی گفت: بهرهبرداری از  این سه بیمارستان منشا خدمات بهتر و ارزشمندتری برای مردم خوزستان، و افتخار دیگری برای مدافعان سلامت این استان است.
استاندار خوزستان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های بهداشت و درمان در حوزه سلامت خوزستان افزود: مجاهدان حوزه سلامت خوزستان در ۶ ماه گذشته علاوه بر مبارزه با ویروس کرونا، و تلاش در جهت ارتقای سلامت جامعه و حفظ جان شهروندان، با تلاش شبانه‌روزی خود از توسعه، آبادانی و تجهیز مراکز حوزه سلامت استان غافل نشدند.
وی ادامه داد: زیربنای این ۴۸ پروژه بهداشتی بیش از ۳۵ هزار مترمربع با ۲۳۸ تخت ویژه و بیمارستانی در سطح خوزستان بود که با اعتبار یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.
شریعتی افزود: زیربنای کل پروژه‌های افتتاح شده در حوزه سلامت کشور ۴۸ هزار مترمربع بود که ۳۵ هزار مترمربع از آن متعلق به خوزستان است که جا دارد از زحمات مجاهدان حوزه سلامت، پزشکان، پرستاران و افرادی که در حوزه بهداشت کار می‌کنند تشکر کنم.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.