×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیر هستیم ۱۳۰ کارگر اخراجی هفت تپه به سر کار باز گردند/ نتیجه ی تصمیم گیری در خصوص خلع ید مدیرعامل این هفته اعلام می شود/ مدیریت هفت تپه به یک سازمان دولتی واگذار می شود

نماینده ی مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد با مذاکراتی که با مدیریت این شرکت انجام می شود بتوانیم ۱۳۰ کارگر نیشکری اخراجی را به سرکار بازگردانیم، البته هنوز این کار به نتیجه نرسیده و پیگیر انجام آن هستیم.

محمد کعب عمیر در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع کارگران شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: در جلسه ای که ضمن بازدید استاندار و مدیران استانی به شهرستان شوش انجام شد قرار شد با مذاکراتی که با مدیریت این شرکت انجام می شود بتوانیم ۱۳۰ کارگر نیشکری اخراجی را به سرکار بازگردانیم، البته هنوز این کار به نتیجه نرسیده و پیگیر انجام آن هستیم.

وی در خصوص خلع ید مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه افزود: در آخرین جلسه ای که در کمیسیون اصل ۹۰ با حضور وزیر اقتصاد و دارایی تشکیل دادیم قرار شد وزیر نامه ای دال بر اینکه صاحبان سهام شرکت نیشکر هفت تپه اهلیت و صلاحیت این کار را ندارند برای هیات دولت ارسال کنند که نتیجه ی این موضوع و اقدامات انجام شده در این زمینه را باید این هفته در کمیسیون به ما ارائه کنند.

نماینده ی مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما خواستار خلع ید هستیم، بیان کرد: در جلسه ی مشترکی سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سازمان خصوصی سازی به این اجماع رسیدند که صاحبان سهام و مالکان این شرکت اهلیت این کار را ندارند همان طور که در زمان واگذاری نیز صلاحیت کافی را نداشتند.

کعب عمیر ادامه داد: بنابراین باید به صورت یک طرفه فسخ قرارداد انجام شود و مدیریت هفت تپه به یک نهاد یا سازمان دولتی برگردد.

 

 

منبع: پایگاه خبری کاوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.