×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
قالیباف: مشکلات شرکت هفت‌تپه با همکاری سه قوه در حال پیگیری است

محمدباقر قالیباف در سومین روز سفر خود به خوزستان ، عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک در جمع خبرنگاران افزود: دیداری با جمعی از کارگران هفت تپه در بازدید از میانرود دزفول داشتیم و مشکلات آنها روشن است.
وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشکلات این شرکت را از نزدیک بررسی کردند گفت: قوه مجریه ، مقننه و قضاییه مشکلات این شرکت و کارگران آن را دنبال می‌کند و  رسیدگی کامل نیز شده است.
وی بیان کرد: برای حل مشکلات این شرکت هماهنگی کامل وجود دارد و تا حدودی نیز مشکلات حل شده‌اند.
بازدید قالیباف از بیمارستان در دست ساخت شهدای شوش
رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به استان خوزستان عصر پنجشنبه از بیمارستان نیمه کاره شهدای شوش دیدن کرد و گفت: مشکل تامین اعتبار این بیمارستان از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود.
بیمارستان ۱۶۴تختخوابی شهدای شوش با حدود۴۰درصدپیشرفت فیزیکی به دلیل کمبود اعتبار عملیات احداث آن متوقف شده است.
قالیباف همچنین در بازدید از شرکت گروه صنایع پاک چوب خوزستان در ۱۵ کیلومتری شوش بر تولید مواد اولیه صنایع سلولزی مورد نیاز کشور در راستای حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
وی افزود: موضوع ارایه مشوق به تولید کنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنایع سلولزی کشور در کمیسیون های صنعت و کشاورزی مجلس پیگیری خواهد شد.
مدیر عامل گروه صنایع پاک چوب خوزستان نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت گفت: ارایه مشوق به تولید کنندگان مواد اولیه صنایع سلولزی در راستای خودکفایی کشور در این صنعت ضروری است.
حمید حمدانی  افزود: از آنجا که ارز زیادی از کشور سالانه برای تامین مواد اولیه صنایع سلولزی کشور خارج می شود لذا مجلس شورای اسلامی و دولت می توانند با ارایه مشوق هایی بخش داخلی را که ظرفیت تولید مواد اولیه این صنعت پر مصرف را دارند تشویق کند تا در این بخش بیشتر سرمایه گذاری و فعالیت کنند.
وی اظهار داشت: استان خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه کاشت درخت آکالیپتوس به عنوان ماده اولیه صنایع سلولزی دارد که با واگذاری زمین  در این استان می توان کشت و تولید چوب آکالیپتوس را در این استان چند برابر کرده و نیاز کشور را به چوب تامین کرد.
عملیات ساخت کارخانه تولید چوب MDF از درخت آکالیپتوس در شهرستان شوش در شمال استان خوزستان آذرماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد.
رییس مجلس شورای اسلامی از روز سه‌شنبه گذشته، نخستین سفر استانی خود را از خوزستان آغاز کرد. این سفر قرار است چهار روز به طول ‌انجامد.
کارخانه نیشکر هفت تپه که بیش از پنج هزار کارگر دایمی و فصلی دارد، پس از واگذاری به بخش خصوصی با مشکل روبه رو شده و تاخیر در پرداخت حقوق موجب اعتراض کارکنان آن شده است. فعالیت در کارخانه نیشکر هفت تپه پس از حدود۷۵روز اعتصاب کارگران آن ، به تازگی از سر گرفته شد.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.