×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
قالیباف: شرکت لوله‌سازی اهواز با خلاقیت و نوآوری تحریم را دور زد

محمدباقر قالیباف روز جمعه همراه با جمعی از مسوولان استان خوزستان از خطوط تولید شرکت لوله سازی اهواز بازدید کرد و با توجه به شعار سال با عنوان جهش تولید بر حمایت از واحدهای تولیدی همچون لوله سازی اهواز تاکید کرد .
وی گفت: هرچند برخی کشورها به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، مانع از دسترسی کشورمان به محصولات مرتبط با صنعت نفت، گاز و انتقال آب شده‌اند اما این محدودیت‌ها موجب به وجود آمدن فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش بنیان داخلی و بروز ظرفیت‌های بومی در تولید محصولات این حوزه شده است.
براساس این گزارش در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از شرکت لوله‌سازی اهواز، برخی از کارگران این واحد تولیدی با وی به گفت و گو نشستند و گله مندی خود را از اجرا نشدن طرح همسان سازی حقوق در شرکت لوله‌سازی اهواز اعلام داشتند.
بازدید رییس مجلس از منطقه حصیرآباد اهواز
قالیباف روز جمعه برای بازدید میدانی به منطقه محروم حصیرآباد اهواز رفت و از نزدیک با اهالی این منطقه محروم در خصوص مشکلات آنها گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفت.
وی در این بازدید خود را نماینده حصیر آباد اهواز معرفی کرد و رسیدگی به کار مردم را تکلیف شرعی ،انقلابی و انسانی نمایندگان مجلس خواند ، همچنین اولویت بر شمردن مردم در مناطق محروم را از دیگر وظایف نمایندگان مجلس عنوان کرد .
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند امکانات زیادی در استان خوزستان وجود دارد، اما به دلایل مختلف مردم از این امکانات به طور مناسب برخوردار نیستند، افزود: در نظارت‌های میدانی بر شهرستان‌های استان، اشتغال جوانان، تامین آب شرب، کشاورزی و فاضلاب شهری از جمله بیشترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم به شمار می‌رود که امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح استانی این مسائل برطرف شود.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود از منطقه محروم کمفه از توابع شهرستان اندیکا بازدید نمود و با مردم منطقه دیدار و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی صبح روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه جمی آبادان، در سفری چهار روزه و برای بررسی مسایل و مشکلات خوزستان ، وارد این استان شد.این نخستین سفر استانی قالیباف پس از انتخاب وی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی است.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.