×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
نماینده اهواز: باید حساب مردم روستای ابوالفضل از زمین‌خواران سودجو جدا شود

مجتبی یوسفی با اشاره به اتفاقات روی داده در روستای ابوالفضل اهواز بیان کرد: متاسفانه تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی به جز زحمت برای مردم و خسارت برای نظام و انقلاب چیزی به دنبال ندارد. این قبیل تصمیمات تنها حق مردم را پایمال کرده و آبروی نظام و انقلاب را به خطر انداخته و منجر به سوژه تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: اتفاقی که در روستای ابوالفضل اهواز روی داده و یا ماجرای هفت تپه و یا مسائل مطرح شده در خصوص واگذاری شرکت‌های مادر تخصصی و استراتژیک نظیر توسعه نیشکر برخاسته از تصمیمات خلق‌الساعه بوده که هم به مردم آسیب می‌زند و هم به آبروی نظام صدمه وارد می‌کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعی که در خصوص مبارزه با زمین‌خواری حائز اهمیت است این است که ما باید مردمی که در مناطق کمتر توسعه یافته چندین سال سکونت داشته و از قشر ضعیف جامعه هستند را از زمین‌خواران بزرگ جدا کنیم. مناطقی نظیر روستای ابوالفضل و کوی مدرس که قریب به ۴۰ سال است مردمی از قشر مستضعف در آن ساکن هستند مسلما زمین‌خوار به شمار نمی‌روند.
یوسفی در ادامه تاکید کرد: در حوزه مبارزه با زمین‌خواری مطالبه ما باید برخورد با عده‌ای باشد که با شعار حمایت از مستضعف هر روز زمین‌هایی را در اطراف شهرهای بزرگ تصرف می‌کنند و قطعا این زمین‌خواران مردم عادی نیستند.
نماینده مردم اهواز در پایان با بیان اینکه مردم مناطقی که چندین سال است در این منطقه سکونت دارند و از قشر ضعیف هستند نیاز به حمایت دارند و ما باید مشکل سند آنها را برطرف کنیم، گفت: بحث زمین‌خواری در اطراف اکثر شهرها و کلانشهرها به خصوص اهواز وجود دارد و عده‌ای سودجو به دنبال تصرف زمین‌ها هستند، اما ما باید مردم را از این سودجوها تفکیک کرده و اجازه ندهیم که به مردم آسیب وارد شود. زمین‌خوار واقعی فردی است که زمین‌های بزرگ را تصرف کرده و قطعه قطعه به فروش می‌رسانند و در ظاهر نیز قصد حمایت محروم را دارند. باید این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و اجازه ندهیم تا به مردم آسیبی وارد شود.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.