×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیگیری حل مشکلات مالی فاز ۲ پالایشگاه بید بلند و بیمارستان بهبهان

محمدباقر قالیباف صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریور) در ادامه نظارت‌ میدانی قوه مقننه بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، در شهرستان بهبهان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم  و منطقه قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نظارت‌های میدانی خود در بهبهان، از فرودگاه این شهرستان بازدید کرد و به بررسی مشکلات آن پرداخت، که مقرر شد موضوع عملیاتی شدن پروازهای مسافرتی فرودگاه بهبهان توسط مسئولان مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین پس از بازدید رئیس قوه مقننه از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، مقرر شد مشکلات تامین مالی و بانکی راه‌اندازی فاز ۲ این پالایشگاه هر چه سریعتر برطرف شود.
در حین بازدید رئیس مجلس، برخی پرسنل و کارگران این پالایشگاه مشکلات و مطالبات خود را با قالیباف در میان گذاشتند. از جمله این انتقادها نکاتی بود که یکی از کارگران این پالایشگاه مطرح کرد.
بر اساس این گزارش با راه‌اندازی پالایشگاه بید بلند خلیج فارس، اشتغالزایی در سطح استان خوزستان افرایش یافته و بخش خصوصی فعال در این عرصه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت‌های میدانی در بهبهان، از بیمارستان در حال ساخت حضرت ولیعصر (عج) نیز بازدید کرد؛ این بیمارستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل ۳۰ درصد باقیمانده نیازمند تامین اعتبار است، براساس این گزارش رئیس قوه مقننه تاکید کرد که این موضوع توسط مجلس پیگیری خواهد شد.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.