×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تداوم محدودیت‌های بهداشتی شرکت‌های مسافربری

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: طبق آخرین دستورالعمل صادرشده از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا، شرکت‌های مسافربری ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و در این زمینه دستورالعمل‌ها باید رعایت شود.
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در این خصوص برداشته نشده است، افزود: به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خودروهای سواری مسافربری ظرفیت خود را به سه مسافر کاهش داده و اتوبوس‌های مسافربری نیز با حداقل ظرفیت هر اتوبوس تردد می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، توزیع ماسک میان مسافران از سوی شرکت‌های مسافربری و همچنین ضدعفونی اتوبوس‌ها پیش از حرکت انجام می‌شود.
بهرامی‌نیا گفت: برای سفرهای برون شهری از همه مسافران درخواست می‌شود به منظور تامین سلامت خود و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل، برای خرید بلیط اتوبوس از مراجعه به پایانه‌های مسافربری خودداری و با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.
وی افزود: مسافران می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و سایر موارد تخلف را با تماس با سامانه استانی ۱۴۱ اطلاع دهند.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.