×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قول وزیر راه برای تخصیص اعتبار پل “عنافچه” باوی

مجتبی یوسفی در حاشیه بازدید از پروژه احداث پل عنافچه به ملاثانی در شهرستان باوی اظهار کرد: تامین اعتبار پل عنافچه پیگیری شده است و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد احداث آن باشیم. با توجه به این پیگیری ها، وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار ساخت این طرح مهم، قول مساعد داده است.
وی افزود: این پل برای مردم منطقه بسیار حیاتی است و تکمیل آن باید به عنوان یکی از اولویت های  راه و شهرسازی در دستور کار باشد. پل ارتباطی عنافچه به ملاثانی یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرای آن شاهد تکمیل این طرح باشیم.
یوسفی بیان کرد: با اجرای این پل، بیش از ۵۰ روستا از مسیر آن بهره مند می شوند و تردد مردم در این منطقه بسیار آسان تر خواهد شد.
در این بازدید، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت: پروژه پل عنافچه ۴۸۸ میلیارد ریال اعتبار دارد و طول آن ۴۲۷ متر و عرض آن ۱۲.۵ متر است. تلاش بر این است تا قبل از آغاز فصل بارندگی بخش عمده کار انجام شود هر چند تنگناهای مالی وجود دارد.
وی افزود: احداث این پل، تردد اهالی منطقه را سهولت می بخشد و در کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت بسیار موثر است. این پل همچنین انتقال محصولات کشاورزی منطقه را به بازار مصرف سرعت می بخشد.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.