×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تشریح برنامه‌های سفر رییس مجلس به خوزستان

سید کریم حسینی امروز، دوشنبه ۱۰ شهریورماه در نشست خبری که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از فردا سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه و از فرودگاه آبادان به منظور سفری چهار روزه وارد خوزستان می شود.
وی افزود: آقای قالیباف قرار است در برنامه سفر خود به خوزستان در همه ۱۴ حوزه انتخابیه حضور پیدا کند و در هر حوزه از یک یا چند شهر و روستا بازدید کند اما در هیچکدام از سفرها دیدار مردمی نخواهد داشت و سفرها صرفا کاری خواهد بود.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی در روز اول سفر خود به خوزستان از شهرستان آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر دیدن می کند. در روز دوم سفر به امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان و روز سوم به شوشتر، اندیمشک، احمد فداله و شوش سفر می کند و در روز چهارم سفر خود به خوزستان در اهواز و سوسنگرد حضور می یابد.
حسینی بیان کرد: از ماه اول شروع به کار مجلس از رییس مجلس درخواست داشتیم تا به خوزستان سفر کند و ایشان به جهت دعوت مجمع نمایندگان به خوزستان سفر می کند و امیدواریم از ظرفیت وی در جهت پیگیری مشکلات استان و جذب امکانات استفاده کنیم.
وی افزود: از یک ماه گذشته هیات ویژه ای از سوی دکتر قالیباف در شهرهای مختلف خوزستان حضور داشتند و رئیس مجلس با مطالعه و آگاهی کامل قبلی به خوزستان می آید.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اولویت هایی که در سفر آقای قالیباف مورد بررسی قرار می گیرند، بحث های آب، فاضلاب، انتقال آب، کشاورزی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است. همچنین مسایل اشتغال و صنایع استان به ویژه در حوزه نفت و فولاد بررسی خواهند شد.
حسینی ادامه داد: در این سفر بحث راه های اصلی و روستایی، ریلی، بنادر استان و بحث محیط زیست و حق آبه رودخانه ها و تالاب ها به صورت جدی بررسی و پیگیری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: عزم و اراده رییس مجلس بر این است تا مشکلات خوزستان مرتفع شود و امیدواریم چنین مساله ای محقق شود.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.