×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
منازل کوی مدرس فعلا واگذار نمی شوند/ورود سازمان بازرسی استان به ماجرای مزایده برگزار شده توسط اموال تملیکی

رییس کل دادگستری خوزستان عنوان کرد: اراضی کوی مدرس سه بخش می‌باشد که بخشی از آن تحت مالکیت سازمان املاک تملیکی،  تحت مالکیت افراد و اشخاص بخش آن تحت مالکیت راه و شهرسازی است.
وی افزود: به همین دلیل این موضوع دارای سه بعد میباشد و یک نسخه واحد را نمیتوان برای آن در نظر گرفت.
مرادی بیان کرد: آن چیزی که در خصوص پلاک ۲۷۰۳/۲ موضوع مورد بحث می‌باشد آن است که در مزایده به فروش رفته و فرد خریدار زمین مذکور صراحتا اعلام داشته هیچ گونه ادعای مالکیت نسبت به اراضی و املاک مردم ندارد.
وی افزود: ما به سازمان بازرسی خواهیم گفت که موضوع را بررسی کنند و مزایده چه تصویب و تایید شود یا نشود مردم نباید نگرانی‌ای از این جهت که ملکشان از دست خواهد رفت داشته باشند.
رییس کل دادگستری خوزستان عنوان کرد: آن چیزی که الآن میتواند به عنوان یک خبر امیدوار کننده برای مردم باشد این است که این مزایده هیچ دخل و تصرفی در مالکیت مردم ایجاد نخواهد نمود و منازل ساکنان کوی مدرس به تصرف غیر در نخواهد آمد.
وی افزود: در ما بقی اراضی نیز برخی تحت مالکیت مسکن و شهرسازی و برخی دیگر تحت مالکیت اشخاص است نیاز به تشکیل یک کارگروه جهت تفکیک افراد در پلاک‌های مختلف است.
مرادی در رابطه با سنددار شدن اراضی کوی مدرس از طریق قانونی گفت: برای سنددار شدن باید مالکین از جمله اشخاص حقیقی یا حقوقی مشخص شوند و با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقدام گردد.
وی افزود: لازم به ذکر است که با افرادی که به اراضی ملی تعرض میکنند و زمینخواران نیز برخورد خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.