×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ترکیب اعضای هیات رییسه شورای شهر اهواز بدون تغییر ماند

در یکصد و بیست و سومین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز که روز چهارشنبه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز ترکیب هیات رییسه این شورا را برای سال چهارم انتخاب کردند.
در این انتخابات تنها نامزد کرسی ریاست شورای اسلامی شهر اهواز عبدالزهرا سنواتی بود که با رای اکثریت به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اهواز برای یک سال آینده انتخاب شد.
عبدالزهرا سنواتی با کسب ۱۳ رای مثبت از مجموع ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به عنوان رییس این شورا انتخاب شد. همچنین مهران باباپور نیز به عنوان تنها نامزد نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز با کسب ۱۳ رای برای یک سال آینده معرفی شد.
محمد هادی قنوات نیز همچون پارسال به عنوان تنها نامزد منشی اول شورای اسلامی شهر اهواز با کسب ۱۳ رای انتخاب شد.
اسکندر لطفعلی زاده نیز به همین ترتیب خزانه دار و محمدرضا ایزدی به عنوان منشی دوم این شورا انتخاب شدند.
این ترکیب اعضای شورای پنجم اسلامی شهر اهواز در سال دوم و سوم نیز تکرار شده بودند و هر کدام از کرسی‌های این شورا تنها یک نامزد داشتند.
یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز پیش از رای گیری در این نشست با انتفاد از عملکرد یک ساله هیات رییسه این شورا گفت: همه از اتفاقات ۲ هفته گذشته برای تعیین هیات رییسه شورای شهر اهواز اطلاع داریم.
حسین حیدری افزود: برای رفع مشکلات و ضعف‌های موجود در هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز خواهان تغییر در اعضای هیات رییسه هستیم زیرا احساس می‌شود در یک سال گذشته این شورا در همه موارد موضعی منفعلانه داشته است در حالی که جایگاه شورای شهر اهواز بیش از این است.
منبع: ایرنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.