×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
وعده استاندار برای برچیدن ۳۰۰ کلاس درس سنگی در خوزستان

غلامرضا شریعتی دوشنبه در شورای آموزش وپرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: همچون حرکت جهادی برای برچیدن کلاس های کانکسی، نهضتی در استان برای برچیدن کلاس سنگی ایجاد شده است.
وی گفت: یک هزارو ۵۰۰ کلاس سنگی در استان وجود داردکه تاکنون ۱۰۰ کلاس پیش ساخته از سوی خیران برای جایگزینی این مدارس به استان ارسال شده است.
استاندار خوزستان بر ایجاد عدالت آموزشی در تمامی مناطق استان تاکید کرد و افزود: باید از پتانسیل و استعدادهای دانش آموزان عشایری به درستی استفاده کرد.
شریعتی اظهار داشت:۶ هزارمدرسه شهری و روستایی هوشمند سازی شدند و هوشمندسازی بقیه نیز تا مهر ماه انجام می شود.
وی افزود: استفاده از شبکه شاد برای همه دانش آموزان رایگان است و تا یک سال تمامی مدارس استان از اینترنت رایگان استفاده می کنند.
استاندار خوزستان ادامه داد: قول خرید سه هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم را دادیم که بخشی از اعتبار تامین شده و تعدادی هم خریداری شده است.
اختصاص اینترنت رایگان به مدارس
مدیرکل اتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این نشست بیان کرد: طبق برنامه ششم توسعه ۹۰ درصد روستاهای استان باید ازاینترنت برخوردار باشند که تا کنون ۹۳ درصد این پروژه در استان انجام گرفته است.
علی صالح نساج ادامه داد: استفاده از شبکه شاد کاملا رایگان است و برای سال تحصیلی جدید نیزبرای هر مدرسه یک بسته اینترنتی با ۳۰ گیگابایت حجم  اینترنت داده می شودو اگر مصرف بالا باشد تا ۵۰ گیگ افزایش می یابد.
وی افزود: در مدارس شهری ۹۹ درصد مدارس ودرمناطق روستایی ۸۸ درصد مدارس هوشمند سازی شدند.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.