×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را در زمان استفاده از اتوبوس‌های شهری رعایت کنند

کوروش سبزعلی بیان کرد: نیمی از اتوبوسهای ناوگان حمل و نقل اهواز وارد مدار شده اند و مابقی اتوبوس‌ها نیز به دستور ستاد مقابله با کرونا به صورت پلکانی به ناوگان اضافه می‌شوند.
وی افزود: در این میان سهم اتوبوس به دلیل پذیرش جمعیت بالاتر بیش از تاکسی است به همین دلیل از شهروندان تقاضا می شود که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
سبزعلی افزود: در حال حاضر بیشتر اتوبوس‌های ملکی سازمان تاکسیرانی اهواز در مدار هستند و در مرحله بعدی نیز اتوبوس های بخش خصوصی اضافه می‌شوند.
وی گفت: اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز هر شب ضدعفونی می شوند همچنین با نصب بنرهایی نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی تذکر داده شده است.
سبزعلی یادآور شد: ایستگاه‌ها و اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی پنج ماه تعطیل بودند به همین دلیل برخی از ایستگاه‌ها و اتوبوس ها دچار خسارت‌هایی شده‌اند که تعمیر آنها نیازمند کمی زمان است.
وی توضیح داد: برنامه سرویس دهی در ۲ نوبت صبح و عصر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت پلکانی در خطوط تعیین شده اجرا خواهد شد.سرویس دهی در بخش اول ، صبح از ساعت ۶/۱۵ تا ۱۳/۳۰ و در بخش دوم از ساعت ۱۷ تا ۲۱/۳۰ راه اندازی شده است.
سرویس دهی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز از ۲۳ اسفندماه سال گذشته با هدف مقابله با ویروس کرونا متوقف شده بود.
چند روز پیش ۲۵ دستگاه فرسوده شهرداری اهواز بازسازی و به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی بازگشتند.
به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز براساس آخرین گزارش اعلام شده ۱۲ شهر خوزستان سفید، ۲ شهر زرد، چهار شهر نارنجی و ۲ شهر همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.