×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحقق بخشی از وعده های داده شده/ شاعری برگ زرینی را در سازندگی اهواز نوشت

تفاهم نامه ای که بین شهرداری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امضا شد ، بزرگترین تفاهم نامه مالی و اجرایی است که در تاریخ شهرداری اهواز عقد گردیده است. شورا اسلامی شهر و شهردار اهواز با انعقاد این تفاهم نامه انتظار دارند تا مجموعه شهرداری اهواز به اهداف زیر دست یابد:
۱ بازسازی بافت فرسوده در مرکز شهر
۲ توجه به مناطق کم برخوردار با رویکردهای :
 – احداث زیر ساخت های شهری
 – احداث معابرو پیاده رو سازی
 – احداث فضاهای سبز شهری
۳اجرای پروژه های تعریف شده از سوی شهرداری اهواز
بر اساس این تفاهم نامه قرارگاه خاتم موظف گردید تا ظرف مدت سه ماه این تفاهم نامه را به فاز اجرا رسانده تا تبدیل به قرارداد گردد.به دلیل تعریف منابع مالی این تفاهم نامه عظیم  ونیز وجود دانش روز ، نیروی انسانی و نیز ماشین آلات فراوان در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ، کلیه پروژه از زمان شروع بدون حتی یک ساعت توقف ، راس ساعت مورد نظر به فاز افتتاح و یا بهره برداری خواهند رسید.
کلیه پروژه های این تفاهم نامه بر اساس نیاز سنجی که شهرداری اهواز انجام داده است به قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرا ،ابلاغ می گردد.این اقدام ، گامی بزرگ در شکوفایی کلانشهر اهواز و تحقق وعده های داده شده از سوی شورای اسلامی وموسی شاعری شهردار اهواز می باشد.
در زمان نگارش این مطلب تقاطع غیر همسطح دانشگاه چمران در حال حاضر توسط همین قرارگاه بصورت ۳ شیفت و ۲۴ ساعته بدون توقف درحال اجرا می باشد که سریعترین سرعت را در اجرای پروژه عمرانی در شهر اهواز به ثبت رسانده است.
با اجرای برخی از این پروژه ها در مناطق کم برخوردار میتوان انتظار داشت تا بخشی از این مناطق دیگر نام کم برخوردار را از ادامه نام خود برداشته وبه نوعی آنها نیز بصورت یکسان از امکانات و زیر ساخت های شهری بهره مند گردند.
برای رفع ابهام در توان اجرایی قرارگاه خاتم باید گفت : که در یک مورد اجرای ۳۱۰ پروژه عمرانی تا پایان ۱۴۰۰ در دستور کار مناطق آزاد مختلف کشور قرار دارد که در بسیاری از آنها از توانمندی‌های قرارگاه خاتم استفاده شده است.
استفاده از ظرفیت سپاه در جنگ تحمیلی در خوزستان واهواز به لحاظ نظامی همیشه مشهود بوده و بر کسی پوشیده نیست ، اما سی واندی  سال پس از جنگ تحمیلی ،مجموعه اقدامات موسی شاعری شهردار اهواز وپشتیبانی شورای اسلامی شهر اهواز باعث حضور قرارگاه خاتم الانبیا در اهواز شد تا این بار از ظرفیت سازندگی آن برای اهواز استفاده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.