×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:تولید و اشتغال پایدار از دستاوردهای مهم شرکت توسعه نیشکر است

سردار احمد خادم سید الشهدا امروز دوشنبه در بازدید از طرح های غیرنیشکری کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) با بیان این مطلب، گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از جمله صنایع مهم و مولد این استان است که علاوه بر خودکفایی کشور در تولید شکر، در حوزه فعالیت های غیرنیشکری از جمله تولید الکل طبی ، ام دی اف، خمیر مایه و … نیز گام های موثری را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها برداشته است.

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است، اراده و تلاش مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و پرسنل در جهت افزایش تولید شکر و سایر صنایع جانبی استوار است.

اقدامات ارزنده شرکت توسعه نیشکر در تامین الکل طبی و مواد ضدعفونی مناطق محروم

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با تقدیر از همکاری شرکت توسعه نیشکر در تامین الکل طبی مورد نیاز کشور، تصریح کرد: در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا ، شرکت توسعه نیشکر در تامین الکل طبی و مواد ضدعفونی مناطق محروم کشور اقدامات قابل تقدیری را در همکاری با سپاه انجام داده است و توانسته ایم الکل طبی و مواد ضدعفونی مورد نیاز مناطق محروم خوزستان، سیستان و بلوچستان و … را تامین کنیم.

سردار احمد خادم سید الشهدا در ادامه با اشاره به تولید ام دی اف در شرکت لوح سبز توسعه نیشکر، عنوان کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برنامه‌های متنوعی در صنایع پائین ‌دستی نیشکر دارد که سبب شکوفایی اقتصاد منطقه می شود منجمله صنایع مهمی چون کارخانه الکل سازی ، ام دی اف ، خوراک دام،خمیرمایه و گاز بیو اکسید کربن و … در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های موجود در کشت و صنعت نیشکر است.

وی افزود: کارخانه تولید ام دی اف این شرکت با کیفیت مناسب و صادرات به ترکیه،عراق،افغانستان و سایر کشورهای منطقه موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال شده است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور تاکید کرد: شرکت های تعاونی صنایع چوب در استان و کشور در راستای حمایت از تولید داخل، از محصول این شرکت استفاده نمایند.

سردار احمد خادم سید الشهدا با تقدیر از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و کارکنان و کارگران این مجموعه بزرگ اقتصادی، گفت: از همه تلاشگران عرصه تولید در مجموعه بزرگ نیشکر تشکر می کنم که در جهت عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در رونق تولید و همچین اقتصاد مقاومتی ، همت و تلاش شان بر این است تا کشور از وابستگی به واردات محصولات بی نیاز شود.

افزایش تولید در سایه وحدت و انسجام

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام به افزایش تولید و توسعه منجر خواهد شد، گفت: برنامه ریزی، شیوه مناسب مدیریت و تعامل موثر دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سطح استان و کشور رمز موفقیت این شرکت در سال جهش تولید است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.