×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اتمام کار بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان تا پایان تیرماه

مسعود انصاریان با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار کرد: دولت دو مصوبه در خصوص بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان داشت که در اجرای این مصوبات؛ ۱۳ هزار و ۳۶۵ واحد تعمیری و احداثی مربوط به مصوبه اول، در اواخر سال گذشته به اتمام رسید و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

وی افزود: مصوبه دوم دولت در خصوص بازسازی ۱۱ هزار و ۷۷۸ واحد بود که از این تعداد، یک هزار و ۶۴۸ واحد احداثی و ۱۰ هزار و ۱۳۰ واحد تعمیری است. عملیات بازسازی واحدهای تعمیری مصوبه دوم نیز به اتمام رسیده و پیشرفت فیزیکی کار در خصوص واحدهای احداثی نیز بیش از ۸۰ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه عملیات بازسازی همه واحدهای تعمیری به اتمام رسیده است، تصریح کرد: جمعا بیش از ۲۰ هزار واحد تعمیری در دو مصوبه دولت وجود داشت که کار بازسازی همه این واحدها به اتمام رسیده و اهالی در این واحدها ساکن شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود عملیات بازسازی مناطق سیل‌زده در خوزستان در پایان خردادماه امسال به اتمام برسد اما شیوع کرونا و تعطیلی‌هایی که به دنبال آن آمد، باعث شد برنامه به تعویق بیافتد.

انصاریان گفت: همه تلاش خود را خواهیم تا در پایان تیرماه کار بازسازی مناطق سیل‌زده در خوزستان به اتمام برسد و همه واحدهای احداثی نیز به صاحبان آن‌ها تحویل داده شوند.

وی با بیان اینکه کار بنیاد مسکن در بحث بازسازی مناطق سیل‌زده تنها مربوط به مسکن نبوده و بهسازی محیط روستاهای آسیب‌دیده از سیل نیز در دستور کار قرار داشته است، ادامه داد: کار بهسازی معابر ۹۸ روستا که در سیلاب دچار خسارت شده بودند در حال انجام است و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.