×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نماینده وزیر بهداشت از بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر بازدید کرد

علیرضا افشار روز جمعه در بازدید از بیمارستانهای آیت‌الله طالقانی آبادان و حضرت ولیعصر (عج)  خرمشهر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در بخش های مختلف این بیمارستانها عیادت کرد و از نزدیک در جریان فرآیند درمان و خدمات رسانی به این بیماران قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن شرکت در کمیته علمی که با حضور پزشکان متخصص رشته های عفونی، ریه و داخلی به منظور بررسی آخرین نتایج حاصل از اجرای پروتکل های درمانی در بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان برگزار شد، از نحوه اجرای این پروتکل ها و مدیریت بیماران در جنوب غرب استان خوزستان اعلام رضایت کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاون درمان، معاون آموزش، تحقیقات و فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان در این بازدید حضور داشتند.

در پی افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در خوزستان اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا به ۹ شهر خوزستان ابلاغ شده و این محدودیت‌ها از روز  پنجشنبه اجرایی ‌شده است.

خوزستان حدود یکماه است در اوج شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا روز جمعه ۱۳ تیرماه ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.