×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
محیط زیست رسما اعلام کند طرح “بهشت‌آباد” مجوز زیست‌محیطی ندارد

سیدکریم حسینی با اشاره به بحث انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه کارون به استان‌های مرکزی کشور اظهار کرد: در دیداری که مجمع نمایندگان استان خوزستان با وزیر نیرو داشت، دغدغه‌ها در بحث انتقال آب با قاطعیت به ایشان منتقل شد.

وی با اشاره به پروژه تونل بهشت‌آباد افزود: بر اساس اطلاعاتی که از فعالان محیط زیستی و مسئولان مربوطه دریافت کرده‌ایم، باید گفت که طرح تونل بهشت‌آباد هنوز مجوز زیست محیطی ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت بحث انتقال آب برای خوزستان، سازمان حفاظت محیط زیست باید به صورت رسمی و کتبی اعلام کند که طرح تونل بهشت‌آباد مجوز زیست محیطی ندارد. در نشستی که در آینده‌ای نزدیک با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواهیم داشت این موضوع را از وی پیگیری خواهیم کرد.

حسینی ادامه داد: در توافقی که با وزیر نیرو داشتیم، ایشان عنوان کرد که اگر سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کند که طرح تونل انتقال آب بهشت‌آباد مجوز زیست محیطی ندارد، آن را انجام نخواهند داد و طرح را متوقف می‌کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از قرارگاه خاتم‌الانبیا که مجری این طرح است پیگیری کرده‌ایم که علاوه بر توقف فعالیت‌های خود، اقدام به جمع‌آوری کارگاه‌ها کند و در این زمینه قول مساعدی نیز از مسئولان مربوطه دریافت کرده‌ایم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.