×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پشت پرده تخریب ها علیه یوسفی و لاپوشانی ناکارامدی دوره قبل

در روزهای اخیر شاهد انتشار برخی مطالب خلاف واقع و تخریبی در خصوص یکی از نمایندگان جوان این دوره خوزستان در مجلس(مجتبی یوسفی) به بهانه انتقال آب کارون بودیم. این در حالی است که یوسفی اولین نماینده ای بود که نسبت به زمزمه های اجرایی شدن طرح انتقال آب بهشت آباد واکنش نشان داد و در تعامل و پیگیری با دیگر نمایندگان، به وزارت نیرو در خصوص اجرای این طرح هشدار داد.
جالب آنکه وی از نمایندگان پیگیر برگزاری جلسه با وزیر نیرو در همین رابطه بود و مواضع شفاف خود در مخالفت با طرح انتقال آب را مورد تاکید قرار داده است.
متاسفانه برخی نمایندگانی در دوره قبل که شاهد و ناظر تصویب ردیف بودجه برای طرح های انتقال آب بودند و در حضور آنان ردیف اعتباری مبارزه با ریزگردها از بودجه حذف شد، اینک سعی دارند با زیرسوال بردن عملکرد نمایندگانی که چندهفته بیشتر از آغاز فعالیت شان نمی گذرد، برای خود در اذهان عمومی وجهه و مشروعیت تولید کنند.
 جالب آنکه این دست از نمایندگان که بعضا نتوانسته اند اعتماد دوباره مردم را در راهیابی به مجلس این دوره جلب کنند، حتی نتوانستند حوزه انتخابیه خود را با وجود پتانسیل بالای کشاورزی، در طرح ۵۵۰هزارهکتاری مقام معظم رهبری بگنجانند.
 حالا چنین افرادی که امروز باید در مقام پاسخگویی نسبت به عملکرد خودشان باشند و پاسخ دهند چرا اجازه حذف ردیف اعتبار ریزگردها را در مجلس دادند، چرا اجازه تصویب ردیف بودجه برای طرح های انتقال آب را دادند، و چرا از قانون اختصاص مازاد درامدهای نفتی به خوزستان صیانت نکردند، حالا خود را در مقام مطالبه گری جا می زنند تا بلکه دست پیش بگیرند تا پس نیفتند!
تردیدی نیست که مافیای انتقال آب همه تلاش خود را برای اجرایی شدن طرح های انتقال آب و اجرای تونل بهشت آباد بکار خواهد بست، اما کنشگری نمایندگان استان در هفته های اخیر بویژه برگزاری جلسه مشترک با دیگر استان های جنوب غرب کشور که یوسفی از مبتکرین آن بوده، نویدبخش انسجام و همدلی و سماجت در دفاع از منافع مردم خوزستان بویژه در صیانت از رودخانه های استان است.
خوبست نمایندگان دوره سابق اگر تمایلی به پاسخگویی نسبت به عملکرد چهارسال گذشته ندارند، لااقل با فضای سازی و تخریب، تمرکز و توجه نمایندگان دوره دوازدهم را از مسایل مهم و اولویت دار استان منحرف نکنند.
 شکی نیست حفظ کارون و منابع آبی استان جزو مهمترین دغدغه های نمایندگان خواهد بود و مردم قضاوت نهایی را در خصوص عملکرد آنان در پایان این دوره خواهند داشت.
پس با حاشیه سازی سعی نکنید اذهان عمومی را منحرف کنید. مردم عملکرد شما را که صرفا در زدن ماسک در ایام ریزگردها خلاصه می شد فراموش نخواهند کرد، در حالیکه در حضور شما ردیف بودجه ریزگردها حذف می شد!

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.