×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برخی از کلمات بکار رفته در این نطق قبلاً از زبان جریاناتی شنیده شده بود که هدف آنها از بین بردن وحدت و همدلی مردم خوزستان بود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان به نطق نماینده آبادان در مجلس واکنش نشان داد.
سعید رضوانی در گفتگو با خبرنگار آفتاب‌نیوز؛ اظهار داشت: تریبون مجلس شورای اسلامی فرصت و بستری قانونی و مغتنم برای پیگیری مطالبات بحق مردم شریف خوزستان است و انتظار مردم از نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری مطالبات بر زمین مانده خوزستان و حل مشکلات و رفع موانع توسعه استان است.
وی افزود: خوشبختانه قاطبه نمایندگان محترم با لحاظ کردن مطالبات به حق مردم با حفظ حریم و احترام و تعامل با مسئولان سایر قوا، از تریبون مجلس شورای اسلامی برای طرح موضوعات مختلف ملی و استانی و پیگیری آنها استفاده می کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان کرد: متاسفانه در نطق یکی نمایندگان محترم یک رویه احساسی و هیجانی شاهد بودیم که برداشت عمومی این بود که این نطق ریشه در موارد و خواسته‌های شخصی دارد، ضمناً  هیچ کس مخالف انتقاد و نقد نیست و در گذشته هم همین رویه بوده و نمایندگان محترم با تعامل و همراهی استاندار محترم خوزستان پیگیر مشکلات استان بودند.
وی ادامه داد: تنوع قومی و همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف خوزستانی در طول سال‌های اخیر نمونه و الگویی درخشان در کشور بوده است و اقوام خوزستانی به عنوان یک فرصت تاریخی در برهه‌های مختلف تاریخی از قبیل جهاد عشایر عرب خوزستان علیه استعمار انگلیس، قیام عشایر بختیاری در مقابل استبداد و مشارکت در انقلاب مشروطه ، مشارکت اقوام خوزستانی در پیرورزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه و حماسی مردم خوزستان در دفاع مقدس و … بروز و نمود داشته است و تاکنون با رشادت و دلاوری با اهدای  خون و جان خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان بدست دشمنان و بدخواهان مردم ایران بیفتد و همه باید در مقابل اقوام مختلف استان خوزستان سر تعظیم فرود آوریم .
سعید رضوان عنوان کرد: رویه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان هم نگاه علی السویه و عادلانه به اقوام و مسائل و مشکلات ایشان می باشد و در طول مدت تصدی خود اقدامات بی سابقه ای را در زمینه خدمات رسانی به مردم خوزستان انجام داده است.
وی مطرح کرد: پروژه‌های عظیم آبرسانی به آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان افتتاح آبرسانی غیزانیه، ساخت بیش از چهار هزار کلاس درس در مناطق مختلف استان، خدمات رسانی در سیل بزرگ خوزستان و جبران خسارات ناشی از سیل، بازسازی و مرمت منازل سیل زدگان، اعطای مجوز کشت تابستانه برای بازگشت امید و نشاط به مردم مناطق مختلف استان و …. بخشی از خدمات انجام شده توسط مدیریت استان است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان تاکید کرد: همگان باید مراقب باشیم که با طرح مسائل خلاف واقع و کذب به سرمایه اجتماعی که اقوام و تنوع آنها در خوزستان برای کشور ایجاد کرده است ،خدشه وارد نشود. برخی از کلمات بکار رفته در این نطق قبلاً از زبان جریانات دیگری هم شنیده شده بود که هدف آنها از بین بردن وحدت و همدلی مردم خوزستان در سیل بزرگ خوزستان بود که لازم است در استفاده از کلمات و بار معنایی آنها دقت بیشتری به خرج داده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.