×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزیر کشور به موضوع نزاع طایفه‌ای رامهرمز و باغملک ورود کند

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در پاسخ به اظهارات امروز رحمانی فضلی در جلسه علنی مجلس گفت: مقوله امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه‌ای است به خصوص موضوع امنیت داخلی در هر منطقه‌ای اگر شاهد این امنیت نباشیم سرمایه گذاری نیز رخ نخواهد داد.

وی افزود: در تیر ماه سال ۱۳۹۴ یک درگیری میان دو خانواده همسایه در یکی از روستاهای میان رامهرمز و باغملک ایجاد شد که به دلیل عدم جلوگیری از آن شاهد بودیم در این دو طایفه بالغ بر ۴۰۰۰ خانواده وارد این نزاع شدند ۱۸ نفر کشته و بالای ۲۰۰ نفر مجروح و ده‌ها میلیارد تومان خسارت مالی و بی خانمان شدن صدها خانواده و تعطیلی اقتصاد کشاورزی آنها را شاهد بودیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک عنوان کرد: اگرچه اکنون درگیری به خصوصی را شاهد نیستم ولی این نزاع هنوز به پایان نرسیده و مانند آتش زیر خاکستر است. آقای وزیر ما انتظار داریم به منطقه بیایید و این موضوع را پیگیری کنید.

وی در پایان اظهارات خود با اشاره به اصل ۴۸ قانون اساسی درباره لزوم توزیع عادلانه منابع و اعتبارات بیان کرد: آیا واقعا عدالت در توزیع سرمایه ایجاد شده است؟ روستای بخش‌های ما از ابتدایی ترین خدمات بی بهره هستند. روستاهای بدون دهیاری توزیع اعتبارات ناعادلانه را شاهد هستند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.