×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
نیشکر هفت‌تپه به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

محمد کعب‌عمیر با اشاره به مشکلات نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: مشکلات فرااستانی و ملی شرکت نیشکر هفت‌تپه به واگذاری این شرکت بزرگ به بخش خصوصی در سال ۹۴ برمی‌گردد.

وی افزود: این واگذاری، بر خلاف اهداف مد نظر در اصل ۴۴ قانون اساسی شکست خورد زیرا تحقق در دیون دولت در این واگذاری به سرانجام نرسید و همچنین موضوع مهم افزایش بهره‌وری و ظرفیت تولید در شرکت محقق نشد.

کعب‌عمیر با تاکید بر پیگیری حل مشکلات کارگران و کارکنان نیشکر هفت‌تپه به عنوان اولویت، گفت: از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم تاکنون با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان مربوطه، به دنبال حل مشکلات شرکت نیشکر هفت‌تپه هستیم.

وی افزود: با توجه به تخلفات صورت گرفته در نیشکر هفت‌تپه، در حال حاضر پرونده قضایی سهام‌داران این شرکت در دست بررسی است و یکی از دلایل تعویق پرداخت حقوق، مسدود بودن حساب‌های بانکی کارفرما است که خوشبختانه با تلاش و همکاری آقای رییسی رییس قوه قضاییه، مشکل پرداخت حقوق کارگران و کارکنان نیشکر هفت‌تپه تا چند روز آینده حل می‌شود.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: برای رفع دائمی چالش‌های شرکت نیشکر هفت‌تپه با توجه به بدهی‌های این شرکت به سازمان تامین اجتماعی، امیدواریم با متقاعد کردن مسئولان این سازمان، نیشکر هفت‌تپه را به سازمان تامین اجتماعی واگذار کنیم. در صورت محقق نشدن این واگذاری، گزینه‌های دیگری مد نظر قرار خواهند گرفت.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.