×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
افتتاح پروژه‌های احداثی و تعمیری در ۱۰ شهرستان سیل‌زده خوزستان

غلامرضا شریعتی در پایان نشست شورای اجتماعی استان خوزستان که امروز (یکم تیرماه) برگزار شد، توضیح داد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، آموزش غیرمستقیم بهترین راه است که از طریق هنر و تولید محتواهای فرهنگی اثرگذاری بیشتری دارد.

وی افزود: در شرایط کرونا باید مراقب تداخل آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های ناشی از کرونا باشیم و در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم انجام شود.

شریعتی اظهار کرد: شیوه‌های همسریابی، مهارت‌های زندگی و آسیب‌هایی همچون اعتیاد بر طلاق تاثیرگذار است و نیاز است دستگاه‌های فرهنگی با هدف پیشگیری و کاهش آمار طلاق بیش از پیش به این مهم توجه کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: پروژه‌های احداثی و تعمیری بهزیستی در ۱۰ شهرستان سیل‌زده در هفته بهزیستی افتتاح خواهد شد. تجهیز مراکز مدیریت بحران، خانه امن و پایگاه‌های خدمات اجتماعی نیز باید مدنظر باشد تا منشاء اثر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش پیش از ازدواج در مراکز بهداشت باید به شکل غیرحضوری انجام شود و نتایج این آموزش‌ها هم رصد شود. سطح آموزش‌ها نیز باید متناسب با شرایط اجتماعی فرهنگی بین اقشار مختلف متناسب باشد تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

شریعتی گفت: پروژه اجتماعی “امام محله” سازمان تبلیغات اسلامی، پروژه خوبی است اما باید مراقبت شود به ضد خود تبدیل نشود و از آسیب‌های جانبی آن پیشگیری شود و تحکیم ارتباط ملت و حاکمیت را در پی داشته باشد و از گسست‌های اجتماعی جلوگیری کند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.