×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
همه بخش‌ها و سازمان‌ها باید برای مقابله با کرونا ورود کنند

«سید کریم حسینی» عصر  (شنبه ۳۱ خرداد) در حاشیه ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی وضعیت موجود در شهرستان‌ها به ویژه شهر‌هایی که وضعیت قرمز دارند برگزار شد.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران شهرستان‌ها ارائه شد تصریح کرد: نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم به ما منتقل می‌شود.
وی اضافه کرد: در این راستا موظف هستیم در تمامی مراحل وضعیت مبارزه با این بیماری را رصد و دنبال کنیم و چنانچه کمکی از دست نمایندگان استان برمی‌آید از جمله پیگیری در وزارت بهداشت، دولت و مجلس شورای اسلامی به ما منتقل شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه قطعا وضعیت کنونی، وضعیتی خوبی نیست افزود: در این وضعیت باید همه بخش‌ها و سازمان‌ها از جمله انتظامی، مدیریت شهرستان‌ها، بهداشت و درمان و … ورود کنند و تصمیم‌گیری به‌موقع مسئولان امر با جدیت پیگیری شود.
وی در پایان یاد آور شد: موضوعات فوق از ستاد کرونا استان درخواست شد تا هرچه سریع‌تر راه‌هایی که می‌تواند منتهی به کاهش آمار شیوع بیماری، بستری و فوتی شود، دنبال و تصمیمات قاطعانه‌ای گرفته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.