×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
لزوم کاهش زمان نمونه گیری برای کنترل کرونا در استان/ استفاده از مکان های مناسب با سطح رفاهی خـوب برای ایجاد مراکز نمونه گیری جدید/ضرورت تصمیم گیری مناسب و اصلاح نقاط ضعف ستادکرونا در جهت کاهش آمار مبتلایان

جلسه ستاد مبارزه با کرونا، با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دیگر اعضای این ستاد در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن اشاره به وضعیت قرمز کرونا در خوزستان اظهار کرد: صف های طولانی در محل هایی که آزمایش کرونا را انجام می دهند و همچنین تاخیر در اعلام جواب این آزمایش ها، خلل بزرگی است که این شرایط قرمز را تشدید می کند.

وی افزود: برای کاهش این زمان و همچنین کاهش این صف های طولانی، لازم است محل های نمونه گیری و نفرات شاغل در این واحد ها افزایش تعداد داشته باشند.

یوسفی ضمن اشاره به پیش بینی و تاسیس ۶ مکان جدید جهت نمونه گیری در شرق و غرب اهواز، گفت: باید از ظرفیت مکان هایی که از سیستم های رفاهی و سیستم های خنک کننده برخوردار هستند، جهت رفاه مردم و حفظ فاصله گذاری اجتماعی حین نمونه گیری استفاده کرد.

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، ضمن تجلیل از زحمات کادر درمان که در ۴ ماه گذشته فعالیت شبانه روزی داشتند، تجهیزات فعلی بیمارستان ها و مراکز درمانی برای پاسخگویی به نیاز بیماران را کافی ندانست و تصریح کرد: بیمارستان ها و مراکز درمانی باید متناسب با تعداد بیماران، خدمات و تجهیزات خود را افزایش دهند.

وی بر لزوم زمان بندی اجرای مصوبات تاکید کرد و گفت: مصوبه های جلسه ستاد کرونا با تعیین زمانبندی اجرا، باید به صورت عملی و هرچه زودتر به مرحله اجرا و نتیجه گیری برسد.

یوسفی در پایان تصمیم گیری مناسب ستاد کرونا و اصلاح نقاط ضعف جهت کاهش آمار مبتلا به کرونا را ضروری دانست و اضافه کرد: از مردم خواست تا با همراهی یکدگیر در جهت جلوگیری از زنجیره گسترش بیماری کرونا تلاش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.