×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
کلاهبرداری در تهران، شناسایی در خوزستان

سرهنگ محمد عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری تلفنی و تخلیه حساب‌شان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد کلاهبردار با تماس تلفنی به شهروندان اعلام می‌کرد که برنده جایزه نقدی یا کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شده‌اند و پس از جلب اعتماد، آنها را به سمت عابر بانک‌ها هدایت و با حیله، حساب بانکی آنان را تخلیه و به حساب خود انتقال داده است.

عزیزی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی کلاهبردار را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی کارت عابربانک کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به ارزش یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در استان‌های خراسان رضوی، تهران، قم، کرمانشاه، اصفهان، سمنان، خوزستان و گیلان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به اینکه متهم با صدور قرار بازداشت موقت از طریق مرجع قضائی روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه فردی به هر دلیل از جمله خرید اقلام، برنده شدن در قرعه‌کشی، فروش اجناس عتیقه، معرفی خود به عنوان فردی شاخص و… از شما تقاضای مراجعه به عابربانک و پرداخت پول به شما کند، شک نکنید او کلاهبردار است و هیچگاه چنین عملی انجام ندهید.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.