×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
زنگ خطر در بیمارستان دزفول به صدا درآمد

یوسف پریدار درخصوص تکمیل شدن بیمارستان بزرگ دزفول، اظهار کرد: باتوجه به شیوع گسترده کرونا در شهرستان دزفول و ظرفیت بیمارستان گنجویان در آستانه تکمیل است.

وی افزود گفت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی دزفول در بیماریابی بسیار بالا است و اگر در سایر استان‌ها نیز این شیوه اجرا می‌شد، آمار مبتلایان به کرونا افزایش می‌یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت؛ خوشبختانه وضعیت مرگ و میر در حوزه این دانشگاه نیز حدود ۳درصد اعلام شده که از شاخص جهانی پایین‌تر است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌سازی در بیمارستان‌ها در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون موردی که به علت کمبود تخت و امکانات از خدمات محروم شده باشد، وجود نداشته است.همچنین در حال آماده‌سازی ظرفیت‌های جدید در بیمارستان نظام مافی شوش و کارون گتوند برای پذیرش بیماران کرونا هستیم.

پریدار تصریح‌کرد: ۱۵ نفر از پزشکان و حدود ۵۰ نفر از پرستاران دانشگاه علوم پزسکی دزفول به ویروس کرونا مبتلا هستند و خوشبختانه تاکنون مورد فوتی از کادر دانشگاه علوم پزشکی وجود نداشته‌است.

یوسف پریدار اذعان کرد: برای راه‌اندازی بخش‌های جدید درخواست نیرو از سایر استان‌ها و شهرها شده که استاندار خوزستان و وزارت بهداشت در این زمینه دستوراتی صادر نموده‌اند.

وی ادامه داد: باتوجه به درگیری افراد زیادی به کرونا ویروس و اپیدمی بیماری‌های عفونی که با ابتلای ۶۷تا ۸۲درصد افراد، جامعه به ایمنی خواهد رسید، که در همین راستا پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال درگیر بیماری خواهیم بود اما انتظار می‌رود به تدریج شدت بیماری یعنی تعداد موارد روزانه کاهش یابد.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.