×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
آخرین وضعیت تامین اقلام بهداشتی در بازار خوزستان

امیرحسین نظری در خصوص آخرین وضعیت تامین اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در بازار اظهار کرد: خوشبختانه استان خوزستان از نظر تامین مواد ضد عفونی کننده مشکلی ندارد. از این نظر، بازار اشباع است و به هر میزان که اقلام بهداشتی نیاز باشد می‌توان در بازار توزیع کرد.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی چندین واحد تولیدکننده ماسک در خوزستان، مشکل تامین ماسک نیز به طور تقریبی برطرف شده است و مساله‌ای در خصوص تامین ماسک مورد نیاز مردم با توجه به وضعیت قرمز استان در شیوع کرونا وجود ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص تامین دستکش نیز گفت: چند واحد تولیدی در شهرستان‌های استان خوزستان، دستکش یکبار مصرف نایلونی تولید می‌کنند اما میزان تولید به شکلی نیست که نیاز سراسر استان را تامین کند.

نظری ادامه داد: دستکش لاتکس وارداتی است و با توجه به مشکلاتی که در تامین ارز وجود دارد، به سختی می‌توان این نوع دستکش را وارد کرد و از این رو با توجه به کم بودن عرضه در بازار، شاهد افزایش قیمت آن هستیم.

وی افزود: آنچه که بیشتر برای مردم اهمیت دارد استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده است و خوشبختانه وضعیت استان در تامین این محصولات مطلوب است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان‌کرد: در تامین الکل نیز نه تنها کمبودی در استان وجود ندارد بلکه نیاز کشور نیز از استان خوزستان تامین می‌شود. مواد ضدعفونی کننده نیز به وفور در استان یافت می‌شود و ذخایر خوزستان در این زمینه بسیار مناسب است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.