×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شرایط بهداشتی برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی خوزستان اعلام شد

احسان حاجی نجف اظهار داشت: اولین گام برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir همچنین انجام تست pcr و تحویل نتیجه آن به اداره ورزش و جوانان الزامی است.

وی عنوان کرد: شرکت در دوره مجازی آموزش مبارزه با کرونا که توسط فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود از دیگر اقدامات ضروری برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی است همچنین مراجعه به مرکز بهداشت برای تایید بهداشتی مکان باشگاه، خرید دستگاه تب‌سنج و تکمیل فرم تعهدنامه موسس باشگاه برای باشگاه‌داران ضروری است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: لازم است که باشگاه‌داران در حین بازگشایی نسبت به تکمیل فرم غربالگری و ثبت اطلاعات روزانه ورزشکاران در فرم مذکور و تکمیل فرم خوداظهاری برای تمام ورزشکاران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باشگاه های ورزشی ملزم به گندزدایی و ضد عفونی محیط باشگاه حداقل هفته‌ای یکبار و تهیه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش هستند افزود: همچنین نصب بنر با عنوان “ورود افراد مشکوک به علائم کرونا در این مکان ممنوع است” در محل باشگاه لازم و ضروری است.

به گزارش ایرنا تمامی باشگاه‌های ورزشی استان از اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند و از هفته گذشته مجوز فعالیت مجدد آنها با رعایت نکات بهداشتی صادر شد.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.