×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
انتقاد از همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی(ره) آبادان در پذیرش بیماران کرونایی

دکتر شکراله سلمان‌زاده اظهار کرد: با وجود اینکه در شورای تامین آبادان مصوب شده بود که در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بیمارستان امام خمینی(ره) وابسته به مجموعه نفت به عنوان بیمارستان معین دوم همکاری خود را به شکل کامل آغاز کند، اما امروز شاهد هستیم که این بیمارستان تنها ۳۰ تخت را در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار داده است.

وی افزود: تاکید هر روزه ما این است که دانشکده علوم پزشکی آبادان با توجه به بار بالای ابتلا به کووید ۱۹ در روزهای گذشته، به تنهایی توان مقابله با این اپیدمی را ندارد و در این بین پایبند نبودن مجموعه‌هایی مثل نفت به مصوبات قبلی، شرایط را برای ما به مراتب سخت‌تر می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: اگر بیمارستان نفت نسبت به مصوبات شورای تامین شهرستان مقید نباشد، مجبور می‌شویم که بیمارستان شهید بهشتی را به عنوان بیمارستان معین دوم به کار بگیریم که این موضوع تبعات زیادی به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی به عنوان بیمارستان معین بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بقیه بار درمان شهر به دوش دو بیمارستان ۱۷ شهریور و نفت خواهد افتاد که با توجه به توان و دولتی نبودن این دو بیمارستان، با مشکلات به مراتب حادتری مواجه می‌شویم.

سلمان‌زاده تصریح کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت پیش از این با خرید تجهیزاتی مثل ونتیلاتور همکاری خوبی با ما داشت و انتظار می‌رود که در شرایط فعلی نیز، ضمن پایبند بودن به تعهدات خود، دانشکده علوم پزشکی را تنها نگذاشته و نهایت همراهی را داشته باشد.

وی بیان کرد: باز هم از تمام مردم منطقه می‌خواهیم که برای حفظ جان خود به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند تا شرایط بحرانی فعلی، بدتر از این نشود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.