×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پیگیری قضایی آتش‌سوزی‌های سایت دفن زباله اهواز

محمدجواد اشرفی اظهار کرد: هر روز در سایت صفیره محل دفن پسماندهای اهواز، موارد آتش‌سوزی رخ می‌دهد که این آتش‌سوزی‌ها موجب آلودگی‌های زیست محیطی و مشکلات بهداشتی برای اهالی اطراف این سایت شده است.

وی با اشاره به شکایت اداره‌کل محیط زیست خوزستان از شهرداری اهواز در این خصوص افزود: با توجه به اینکه اقدام موثری در زمینه رفع مشکلات این سایت انجام نشده است، این مساله از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص وضعیت پسماندهای شهری گفت: از دیدگاه محیط زیستی وضعیت پسماندهای شهری در استان خوزستان دارای امتیاز منفی است و از جایگاه مناسبی برخوردار نیست و ما از اهرم‌های تنبیهی و احکام صادره برای متخلفین در این حوزه استفاده خواهیم کرد و برای مدیرانی که در این حوزه فعالیت‌های خوبی انجام دهند نیز تشویقات خاصی هم در نظر گرفته می‌شود.

اشرفی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت پسماندهای شهری از اولویت‌های حفاظت محیط زیست است، ادامه داد: ما از مدیریت پسماندهای شهری در خوزستان ناراضی هستیم؛ تذکرات لازم هم داده شده و حتی نگاه مدیریت کلان استان در این زمینه رعایت الزامات زیست محیطی بوده است. استاندار خوزستان تاکید کرده که در برخورد با متخلفین در حوزه پسماند نهایت جدیت را داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.