×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره برداری از ۷ فضای آموزشی در دشت آزادگان تا پایان سال

علی قربانی در بازدید از پروژه های در دست ساخت شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی پیش رو ۷ فضای آموزشی در قالب ۵۱ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دشت آزادگان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به این طرح ها یادآور شد: هنرستان شهدای وزارت امور خارجه در شهرستان سوسنگرد با ۹ کلاس درس و مساحت ۳ هزارو پانصد مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزارمترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال وارد مرحله بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: دبیرستان مرضیه با ۱۲ کلاس درس در مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای آموزشی دو هزارمترمربع بااعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.

قربانی با اشاره به محرومیت زدایی و احداث فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار اظهار داشت : در دیگر پروژه های تحویلی امسال در روستاهای دشت آزادگان چهار فضای آموزشی در قالب ۲۱ کلاس درس تا مهرماه در روستاهای مگاصیص و شرافت مالکی سفلی در سوسنگرد و نهیرات و شموس هویزه به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: این طرح ها ۶ کلاسه روستای مگاصیص سوسنگرد به مساحت ۴۸۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و ۶ کلاسه روستای نهیرات هویزه به مساحت ۴۸۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و همچنین ۳ کلاسه ایثار روستای شموس با مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال است.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: مدرسه۶ کلاسه روستای مالکی سفلی سوسنگرد به اعتبار ۲۰ میلیارد و هنرستان ۹ کلاس شبانه روزی کشاورزی سوسنگرد به مساحت چهار هزار متر مربع از دیگر طرح های مدرسه سازی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.