×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزییات این خبر درخصوص مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی ها، اظهار داشت: طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان اجرا شد.

وی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها طی چهار روز گذشته با هماهنگی قضایی در چندین عملیات، ۹۱ متهم از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۷ قبضه سلاح جنگی و ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۵۴۵ قبضه سلاح و ۱۶ هزار و ۵۸ فشنگ جنگی و شکاری از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شد و یک‌هزار و ۲۰۴ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار عباس‌زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: نیروی انتظامی استان خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.