×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
امیدواریم بتوانیم از پتانسیل نمایندگان برای توسعه خوزستان بهره ببریم

غلامرضا شریعتی در خصوص نشست با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم و در خدمت ۱۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودیم که برای بررسی مشکلات استان به دعوت نمایندگان استان به اهواز آمدند و از مناطق مختلف روستایی و شهری و بافت‌های فرسوده اهواز بازدید کردند. سپس از تاسیسات نفت نیز بازدید داشتند و جلسه مفصلی امروز در استانداری برگزار شد.

وی ادامه داد: از نقطه نظرات نمایندگان بهره بردیم و بعضا درباره مسائل و مشکلات خوزستان در جریان قرار گرفتند. برخی از برداشت‌های خود را عنوان کردند و ما نیز توضیحاتی به آنها دادیم. جلسه بسیار خوبی بود و نظر نمایندگان این بود که به استان خوزستان کمک و همت کنند و از استان حمایت کنند، ما نیز استقبال کردیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ان‌شاالله رابطه مناسبی بین ما و نمایندگان ایجاد شود و بتوانیم از توان و پتانسیل آنها برای توسعه، پیشبرد و آبادانی استان خوزستان که قلب کشور است بهره ببریم، در پایان گفت: امیدوارم نمایندگان بتوانند خارج از بحث‌های استانی و منطقه‌ای خود برای خوزستان که یک استان ملی است، با نگاه ملی کمک و از استان حمایت کنند. هرچه نبض خوزستان بهتر بزند، نبض اقتصاد و توسعه کشور نیز بهتر خواهد زد. خوزستان دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده است، ان‌شاالله به کمک نمایندگان حال و روز خوزستان از اینی که هست بهتر شود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.