×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده اهواز: حل مشکلات خوزستان با استفاده از ظرفیت مجلس پیگیری می‌شود

مجتبی یوسفی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید ۱۲ نفر از نمایندگان مجلس ازجمله نمایندگان تهران، تبریز، سمنان، فریمان و اردکان از روند طرح آبرسانی به غیزانیه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مجلس یک کار جمعی است و تا وقتی مجموعه همفکر و همراه نباشد، نمی‌توان به نتیجه دلخواه رسید.

وی هدف از حضور نمایندگان دیگر استان‌ها در خوزستان را ایجاد همدلی و هم‌افزایی برای حل مشکلات استان عنوان کرد و افزود: این نمایندگان می‌توانند زبان رسایی برای بیان مشکلات مردم سختی کشیده خوزستان باشند که مهمترین آن در حوزه آب و فاضلاب است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح ‌کرد: این اقدام برای پشتیبانی از مجموعه دولت و مسئولان محلی برای کمک به آنها برای رسیدگی به مشکلات انجام شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان استانی تمام تلاش خثد را برای تحقق وعده‌های خود بکار گیرند و با تلاش و همدلی در کنار یکدیگر به مردم استان خدمت کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با تاکید بر اینکه در مجلس صدای مسئولان استانی خواهیم بود تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند، اضافه‌کرد: عمده مسئولان ما شریف و دلسوز هستند البته در بعد نظارتی نیز باید به رسالت خود عمل کنیم تا وعده‌های داده شده با جدیت دنبال شوند.

امروز چهارشنبه ۱۲ نماینده مجلس از حوزه‌های انتخابیه تهران، تبریز، سمنان، فریمان و اردکان برای پیگری مشکلات اخیر مردم. اهواز وارد این شهر شدند و تعدادی از آنها از مناطق حصیرآباد در کلانشهر اهواز و بخش غیزانیه بازدید و از نزدیک با مردم گفت‌وگو کردند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.